آنچه برای شانه کردن صحیح موها با استفاده از برس باید بدانید
نوشته شده توسط : saadat0011

اغلب خانم ها و آقایان بعد از بیدار شدن از خواب موهای خود را با برس مرتب می کنند. برس کشیدن روزانه موها (دو تا سه بار در روز) موجب سلامت موها و بهبود جریان خون در پوست سر می شود. برس کشیدن موها یک ماساژ ملایم برای پوست سرتان است. در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک از چگونگی شانه کردن موهایتان به بهترین شکل تا براق شدن و نکات مهم زیبایی که باعث رسیدن به هدفتان می شوند، صحبت خواهیم کرد.

شانه کردن مو

 

موهای خیستان را با ملایمت شانه کنید :

موهایتان، زمانی که خیس است، بسیار آسیب پذیر هستند. توصیه الیزابت مالوی، متخصص مد در شهر نیویورک:"با صبوری موهای خود را جدا کنید". برای به حداقل رساندن تنش، از یک شانه با دانه های گسترده یا یک قلم مو آرایشی بسیار انعطاف پذیر استفاده کنید.

موهای خود را از انتها به سمت ریشه برس بکشید :

موهای خود را از انتها به سمت ریشه شانه کنید، نه از راه های دیگر. گود هوسکیپینگ میگوید، شما باید از پایین شروع کنید و به بالا بروید و اینگونه کار خود را انجام دهید، تلاش برای باز کردن و شانه کردن موها از ریشه، فشار زیادی بر روی رشته های موی شما ایجاد می کند، که می تواند منجر به شکستن موها شود.

 

بیش از حد شانه کردن، می تواند به موهای شما آسیب برساند:

ملیسا پیلیانگ، متخصص ریزش مو، میگوید قانون ماریکا برادی که باید 100 بار در روز ،موها را شانه کنید درست نیست. بیش از حد شانه کردن، میتواند به کوتیکول، و لایه بیرونی حفاظتی مو آسیب برساند. سه تا چهار بار حرکت ،معمولا برای حذف هر گره یا شلختگی موی شما، کافی است.

شما باید شانه خود را بیشتر تمیز کنید:

پیلانگ میگوید، برس ،لایه بیرونی مو را حفظ می کند و به تولید مجدد روغن پوست سر کمک می کند، اما وقتی که شانه پر از مو یا پس مانده های مویی باشد، نمیتواند به خوبی کارش را انجام دهد.

او توصیه می کند که هر هفته برس خود را تمیز کنید ویا اگر موهای بلندتری دارید، دفعات شستشو را بیشتر کنید.

 

یک نشانه که نشان میدهد، برس شما کار سم زدایی اش را انجام نمیدهد، چیست؟

وقتی شما شروع به دیدن پس مانده های مویتان، روی برس میکنید.

شستشو :

اول، همه ی موها را از برس خود بردارید. سپس یک قاشق غذا خوری شامپو را در کاسه آب ریخته و برس را به مدت چند دقیقه در آن بگذارید، سپس کاملا آبکشی کنید و با سشوار خشکش کنید.

شما باید قبل از شستن مو، موهایتان را شانه کنید:

این مرحله اولیه، سبب کاهش خاک و افزایش کارایی محصول می شود (بنابراین ساده تر می شود آن را بشویید) و روغن های حفاظتی از پوست سر را به آن زد، جایی که موها بیشترین مواد مغذی را نیاز دارند. همچنین ،باعث ژولیدگی کمتری پس از شامپو زدن می شود.

 

برای شانه زدن یک برس مناسب انتخاب کنید :

پیدا کردن برس ایده آل و مناسب، خود می تواند مقدار زیادی از زمان، و پولتان را صرفه جویی کند.مالوی میگوید:"سایز،مدل، شکل، سرامیکی بودن و غیره، گزینه های انتخابی غافلگیر کننده ای هستند".

ما به یک اردوگاه سه روزه مدرسه زیبایی رفتیم، تا چگونگی استفاده از برس مو را با توجه به نوع مو و سبک دلخواهشان، را آموزش دهیم".

برس های چرمی موها را براق می کنند:

برس های چرمی گران هستند، اما این برس ها ارزششان در درخشان کردن موهاست.

آرایشگر میشل دوناس می کند، می گوید:

اگر از این برس ها در زمان خشک کردن مو با سشوار استفاده شود باعث صاف شدن موهای وز دار، زبر و فر میشوند و کنترل حداکثری را برای موهای سر سخت فراهم میکنند.

 

برس مخصوص موهای نایلون(نازک) برای صاف کردن مناسب هستند:

برس مخصوص موهای نایلون(نازک) برای مدل موهای صاف مناسب است، یا هر زمانی که میخواهید موهایتان را صاف کنید. موهای برس معمولا در فاصله دورتری از نوع چرمی قرار گرفته اند و گیره هایی از متوسط به محکم برای انواع مدل موها دارد، به ویژه برای موهایی با رشته های ضخامت متوسط، دارند.

موهای برس را چک کنید

از برس با موی هایی که دارای سری آهنی و یا خیلی تیز هستند، خود داری کنید، چون می توانند پوست سر را خراش دهند و مو را پاره کنند. به دنبال شانه هایی با سری گرد باشید، و برای امتحان موهای برس را روی بازوی خود بکشید تا قبل از خرید ببینید چقدر نرم است.

 

شورت لینک: https://b2n.ir/y73300





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: